אודות אינפורמט

חברת "אינפורמט" נוסדה בשנת 1994 והינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום המחשוב בישראל. אנשינו מחזיקים בהסמכות של היצרנים המובילים בתחום ה-IT בעולם.

אנו מתמחים במתן פתרונות מחשוב מתקדמים ומהווים One Stop Shop בתחום ה-IT ללקוחותינו.

תוכלו למצוא אצלנו התאמה אישית של חומרה, רישוי תוכנה, פתרונות ענן, שירותי תמיכה מקיפים, מעבדת LENOVO למחשבים מהדגמים העסקיים, מגוון פתרונות ותשתיות IT משולבות.

פתרונות המחשוב שלנו, המותאמים לכל תחומי המשק, עוצבו לתמיכה בצמיחה רציפה ללא צורך בשדרוגי מערכות חוזרים ונשנים, ומצויים כיום ברשותן של רבות מהחברות המובילות בישראל.

המוצרים והפתרונות של אינפורמט, יחד עם מומחי אינפורמט, מלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד לשלב היישום, תוך התאמה לצרכים האינדיווידואליים של כל חברה וחברה.

המטרה שלנו באינפורמט היא להפוך את המורכבות הרבה הכרוכה בהטמעת כלים ופתרונות טכנולוגיים חדשים בארגון – לחוויה פשוטה ונעימה. החל מהמפגש הראשוני ולכל אורך ההתקשרות, מלווים מנהלי ומומחי אינפורמט את לקוחותיה באופן אישי ומעניקים להם את כל השירותים הנחוצים להם: ייעוץ, התקנות, תמיכה, תחזוקה ועוד, כאשר כל התהליך נעשה בצורה פשוטה, קלה וזורמת.

הדגש הרב שאנו שמים בנושא השירות, מאפשר לכל לקוחותינו ליהנות מזמינות מלאה וקשר ישיר עם כל אחד מחברי ההנהלה הבכירה, המוסמכים לעזור בהחלטות אסטרטגיות כבדות משקל.
התוצאה של תפיסת שירות זו יוצרת בינינו לבין לקוחותינו קשרי שותפות עסקית ארוכי טווח, המבוססים על אמון ואיכות לצד חווית שירות.

"יש לנו מחויבות בלתי מתפשרת להצלחתו של הלקוח", אומר יובל אליהו, מנכ"ל אינפורמט. "אנו רוצים לקוחות לטווח ארוך, לקוחות שסומכים עלינו מתוך ידיעה שאין ניגוד אינטרסים בינם לבינינו. זה מתבטא בכך שההנהלה הראשית אינה מסתגרת במגדל שן מתנשא, אלא מעורבת בכל פרויקט מורכב ובכל נושא שמטריד את הלקוחות. זוהי רוח החברה שאנו מטמיעים בכל המגעים של צוות אינפורמט מול כל הלקוחות ובכל הרבדים של נותני השירות- מהמחסנאי ועד המנכ"ל."

השירותים שלנו

פתרונות ענן
שירותי תמיכה
רישוי תוכנה
חומרה
מעבדת לנובו

הצוות שלנו

מיקי כהן
שותף, סמנכ"ל שירות וטכנולוגיה
יובל אליהו
מנכ"ל מייסד ובעלים
שרי דקל
מנהלת תיקי לקוחות
שלומי הדר
מעבדת לנובו
אורן לוי
מנהל פיתוח עסקי

מרינה מרקוס
הנהלת חשבונות
יהב מאיו
מנהל תחום תוכנה ומחשוב ענן
עידן שונים
מנהל תיקי לקוחות
אלי מנחם
לוגיסטיקה ומחסן
שמוליק טבע
מנהל רשת
אודי קפון
מנהל תיקי לקוחות ופריסייל
יאנה עבדי
מנהלת מחלקת כספים וחשבת
יניב גואטה
מנהל תיקי לקוחות
אביטל חן
תמיכה טכנית
דויד ברגר
מנהל רשת
רונית הדין
מנהלת תיקי לקוחות
אביב קדוש
תמיכה טכנית
דימה דנישבסקי
מנהל רשת
זאביק גולדברגר
מנהל רשת
שירן בן אבי
מנהל רשת
מרסדס גרגיר
מנהלת תיקי לקוחות
אינפורמט. ספקית שירותי הענן, הרישוי והחומרה המתקדמת בישראל
צרו עמנו קשר לתיאום פגישה ולהתאמת פתרון אישי

לקוחות החברה

שותפים עסקיים

מיקי בוקר טוב,

לפני כמה ימים המחשב שלי נדבק בווירוס כופר. שלחתי אותו אליכם לתיקון ואני שבעת רצון מהשרות שקיבלתי.

שירן טיפל במחשב ביסודיות, במקצועיות ובסבלנות רבה ותוך יומיים קבלתי את המחשב שחזר לתפקוד מלא (ללא שום נזק עקב הווירוס).

בנוסף, הוא התקין לי את המדפסת, הסורק ועזר לי עם כל מה שהצטרכתי וכל זאת באדיבות רבה.

יישר כח על השרות, המשיכו כך !

תודה,
סימה
אלגן ציוד משרדי בע"מ
הי אורן ומיקי,
לקראת תחילת הרבעון השני של 2016 ולפני כניסת חג הפסח היה לי חשוב לעצור רגע מהלחץ של היום יום ולומר תודה.
כפי שאתם יודעים, נתקלנו בלא מעט קשיים בנושא ה-IT בשנים האחרונות הן מאנשי מקצוע פרטיים והן מחברות מסודרות ולכן גם לשיתוף הפעולה הזה ניגשנו עם חשש מסויים. אמנם אנחנו עובדים יחד זמן קצר יחסית אבל אני כבר יכול לומר שעשינו את ההחלטה הנכונה.
ראשית, חשוב לי להודות לזאביק שמגיע אלינו באופן קבוע לתת תמיכה ותמיד עושה זאת על הצד הטוב ביותר ועם חיוך. מעבר למקצועיות יוצאת מן הכלל, זאביק תמיד נכון לעזור והוא עושה זאת באדיבות, סבלנות ואכפתיות שאינן מובנת מאליהן. כמי שעובד עם ומול זאביק, חשוב לי לומר שאני לא יכול לחשוב על מישהו שמתאים יותר לארגון ולא יכולתי לקוות לשיתוף פעולה טוב יותר. זאביק, תענוג לעבוד איתך.
מעבר לכך, אני חייב גם תודה ענקית לאורן על כל העזרה, העצות המקצועיות ואינספור הצעות המחיר שאני מבקש ממנו - אורן, המון המון תודה!
אז בשמי ובשם כל עובדי גרופון - תודה!
יונתן
גרופון
היי אורן
אני רוצה לשבח אתכם על שירות מקצועי ואדיב שקיבלתי במסגרת קריסת הFW בחברתנו
1. קיבלתי מכשיר חלופי על מנת לא לעצור את העבודה וזאת למרות שהקודם לא נרכש דרככם ולא היה בשירות אצלכם
2. ההתקנה של המכשיר החלופי בוצעה ע"י דוד בצורה מקצועית ואדיבה
3. זמן האספקה למכשיר החדש שהוזמן היה זריז ותאם את הדרישות שלנו
4. ומעבר לכל זה ההתקנה של המכשיר החדש בוצעה על ידי על פי ההתקנה שדוד ביצע במכשיר החלופי יחד עם זאת אני רוצה לציין כי כאשר נתקלתי בקושי בחלק מההגדרות פניתי לדוד בבקשת עזרה וזכיתי למענה מעבר לרמה הסופר מקצועית זכיתי ליחס אדיב מסביר ונעים ועם כל הקשיים שהגלו בדרך דוד לא הרים ידיים ולא התייאש (למרות שאני כבר כמעט כן) ושכנע אותי לעשות את הכל עד תום בלי קיצורי דרך ובלי פשרות עד הפסיק האחרון.
מי ייתן וכל נותני השירות בארץ יהיו אדיבים ומקצועיים כמו שקיבלתי מחברתכם ובפרט מדוד
בברכה והמשך עבודה משותפת
ברק שחר
מרכז השלטון המקומי בישראל
הי אבי,

אתמול אברות הותקפה בוירוס כופר, ולשמחתנו יצאנו מזה יחסית מהר ללא נזקים.

רציתי להודות לחברה מהתמיכה ששחזרו בצורה מקצועית ומהירה את החומר.

תודה,
בברכה,
דב לנצר
מנהל מערכות מידע
אברות תעשיות בע"מ
אברות תעשיות בע"מ
לכל מאן דבעי
ובפרט לרונית הדין המייצגת בכבוד את חברת אינפורמט.
אני מבקש להביע את הערכתי על השירות הנינוח והאדיב בכל נקודת זמן.
חברתנו נדרשת ללא מעט קונפיגורציות שונות של מחשבים אשר אותם סיפקה רונית תמיד במהירות ונהירות
רונית מלווה את המכירה עד אשר המוצר מגיע אלינו ועושה את כל הניתן כדי שתגיע מהר ככל האפשר.
בקיצור שירות נדיר בנוף התעשייתי.
חזקו ואמצו, עלו והצליחו והיו דגם לאחרים.

בברכה
יניב הרשקוביץ IT Manager EMEA \ APAC
סימביוניקס
הי,
אני רוצה לציין לטובה את השירות האדיב והסובלני והמקצועי שאני מקבל מהתמיכה של אינפורמט.
ולציין באופן ממוקד את דימה.
חשוב לי שהמסר יועבר למנהל הישיר שלו.
לעזרתך אודה.

בברכה,
אלי צור - סמנכ"ל מכירות
קירוסקאי ציוד מקצועי למטבח