הסכמי שירות

שירותי תמיכה באתר הלקוח Retainer

תמיכה שוטפת ומקצועית ע"י אנשי System מוסמכים, אשר מספקים מענה מלא לכל צרכי המחשוב ומערכות המידע בארגון.

ליווי אישי וצמוד לטיפול, ייעוץ וייעול מערך המחשוב החל מתחנות העבודה ועד לשרתים ולתשתיות בארגון. קביעת תצורה סטנדרטית לתחנות העבודה וסטנדרטיזציה של צורת השימוש, בקרה מרחוק על סטריליות ושימוש בטוח במחשבים ניידים, ניטור והתראות תפעול לשרתים ולמערכי Cluster, בקרה ושליטה בחוות אחסון מרוחקות ובאתרי Disaster Recovery לא מאוישים.

בנק שעות

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה וללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות המיועדת לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב באמצעות מומחי המחשוב שלנו.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כאשר תתעורר בעיה כלשהי במערכת המחשוב שלכם ונטפל בה באופן מיידי. החיוב יתבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

שרותי תמיכה מרחוק Help Desk

מומחי אינפורמט יספקו למשתמשים העסקיים שלך את הגיבוי המקצועי לרבות: עזרה למשתמשים לא מנוסים, ייעוץ בהפעלה והתגברות על בעיות, שליטה מרחוק בתחנות עבודה עד גמר הטיפול, הגעת מומחי מחשוב לאתר במקרים שהטיפול מרחוק אינו מספיק, ומנגנון דיווח ואיסוף נתונים סטטיסטיים לקביעת מדיניות SLA.

מיקור חוץ Outsourcing

אפשרות רביעית הינה ניהול אתרים במיקור חוץ (Outsourcing).
אנו משבצים אנשים בכל רמות המקצועיות בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח, באופן חלקי או במיקור חוץ מלא עם גיבוי מלא של ידע ומקצועיות הקיים במחלקה המקצועית של אינפורמט.

אינפורמט. ספקית שירותי התמיכה המתקדמת בישראל
צרו עמנו קשר לתיאום פגישה ולהתאמת פתרון אישי