מהפכת ה-AI מגיעה לעולם שירותי המחשוב לעסקים: אינפורמט רותמת את יכולות הבינה המלאכותית (AI) על מנת לספק שירות משודרג ואיכותי

בתקופה האחרונה, נראה כי ה-AI מתחיל להשפיע כמעט על כל היבט בחיים שלנו. חברות ממגוון תחומים משתמשות בכלים מבוססי בינה מלאכותית כדי לשדרג את היכולות שלהן ולשפר את השירות או המוצר שהן מציעות ללקוחות. כעת, גם עסקים וארגונים הנזקקים לשירותי מחשוב ו-IT יכולים ליהנות משירות מהיר ואיכותי יותר הודות ליכולות ה-AI החדשניות של אינפורמט מערכות, אחת מהחברות הגדולות בישראל בשירותי מחשוב לעסקים

אין שום ספק – מהפכת ה-AI בעיצומה והיא תשפיע יותר ויותר על כל היבט בחיים שלנו. גם בעולם העסקים, כמעט בכל תחום פעילות, יכולות חברות המקדימות להיעזר ביכולות AI, לזכות ביתרון מהותי מול המתחרים ולספק מוצרים ושירותים ייחודיים ומשודרגים ללקוחותיהן.

 

AI

 

כעת, המהפכה מגיעה גם לעולם שירותי המחשוב וה-IT. אינפורמט, אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל בשירותי מחשוב לעסקים, הטמיעה לאחרונה יכולות AI חדשניות וייחודיות במערך התמיכה והשירות שלה, לטובת לקוחותיה. החברה לא מפסיקה להתעדכן בפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, לבחון את ההיצע באופן קפדני ולהציע כל העת יכולות חדשניות ומוכחות.

כיצד משפרות יכולות ה-AI של אינפורמט את השירות שהעסקים מקבלים ביום-יום? וכיצד מנצלים באופן מיטבי את הבינה המלאכותית, מבלי לאבד את היתרון האנושי של מומחי ה-IT?

תיוג, חיזוי, ניתוח וגם כתיבת קוד – ה-AI לוקח את עולם ה-IT לשלב הבא

למערכת ה-AI של מערך השירות של אינפורמט יכולת תיוג מבוסס AI של קריאות השרות, התיוג מאפשר הוספה אוטומטית של תגיות לקריאות על סמך התוכן שלהן. באופן זה, צוותי התמיכה יכולים לאתר ולהתייחס במהירות ובקלות לקריאות ולתעדף אותן, ובכך – לשפר מהותית את איכות ומועד הפתרון והתפעול.

יכולת נוספת של אינפורמט הנעזרת ב-AI היא ניתוח נתונים היסטוריים כדי לחזות בעיות פוטנציאליות. בעזרת יכולת זו, צוותי ה-IT יכולים לנקוט בצעדי מניעה יזומים כדי למנוע התרחשות של בעיות, מה שמשפר את זמן הפעולה וה-Uptime של מערכות הארגון.

 

מעבר לכך, מערכת התמיכה של אינפורמט כוללת כעת רכיבים מבוססי AI בעלי יכולת עיבוד שפה טבעית. תכונה זו מסייעת לענות על שאלות מסביב לשעון, מה שמשחרר את צוותי התמיכה לפתרון התקלות המורכבות. בנוסף, הצוותים יכולים גם לבקש מה-AI לעבד את הקריאות, לקבל המלצות ומקורות מידע, ואף לכתוב קוד לפתרון הבעיות – כל זאת בצורה נוחה ומובנית מהמערכת של אינפורמט.

אבטחה משופרת ועלויות מופחתות – הערך המוסף של AI עבור ספקית השירות והלקוחות

בנוסף לתמיכה יעילה, מהירה וחכמה יותר, שימוש בכלי AI יכול לשפר את האבטחה של הארגון ואפילו לחסוך בעלויות ה-IT.

נכון להיום, הפתרונות שמציעה החברה ללקוחותיה יודעים להשתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולמנוע איומי אבטחה שונים, כגון פעילות זדונית בתעבורת רשת או סימון התנהגות חשודה של משתמשים.

מעבר לכך, בינה מלאכותית יכולה לעזור בהפחתת עלויות תפעול תשתית ה-IT, הודות לאוטומציה של משימות ושיפור היעילות. AI יכול למשל לעזור באוטומציה של ניהול תיקונים או הפקת דוחות על נכסי IT והסטטוס שלהם, מה שחוסך למנהלי IT זמן יקר וגם מקטין את הצורך במשאבים מצד ספקית השירותים.

לא מוותרים על ההון האנושי האיכותי, המומחיות והיחס האישי של אינפורמט

לצד שדרוג היכולות בעזרת כלי AI מתקדמים, באינפורמט שומרים על היתרון שהפך אותם לחברה מובילה בתחומה: ייעוץ וליווי צמוד של מומחי מחשוב ו-IT, התאמה אישית של פתרונות לפי צרכי הלקוח ויחס אישי לאורך כל הדרך.

בשורה התחתונה, השימוש בבינה מלאכותית עוזר לצוותי ה-IT לחסוך זמן, לשפר את יעילות העבודה שלהם ולספק שירות טוב יותר ללקוחות. AI הוא כלי רב עוצמה בו אפשר להשתמש כדי לשפר את הפרודוקטיביות של המערכת לניהול שירות ותמיכה, אולם אינו מחליף את ה'פן האנושי' של אינפורמט – אלא משדרג אותו.

אינפורמט ממשיכה להתעדכן ביכולות ובפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, על מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב. כלי ה-AI לא מפסיקים להתחדש ולהשתפר, כך שיש למה לצפות גם בעתיד!