גיבוי בענן לעסקים

  1. ראשי
  2. גיבוי בענן לעסקים

מה זה גיבוי בענן ולמה הוא מוצע לעסקים?

'גיבוי בענן' הוא פעולת שמירת המידע של העסק על שרתים מרוחקים אצל ספק חיצוני. גיבויים בענן מאפשרים לארגון לגבות מידע באופן אוטומטי או יזום, על פי הצורך. גיבוי מידע נועד ברוב המכריע של המקרים לשחזור מידע חשוב במקרה של מחיקה או השמדה פיזית של המידע.

 

חודש ראשון חינם לפתרונות גיבוי בענן מבית אקרוניס!

רוצים ליישם את הפתרון של גיבוי בענן אצלכם בארגון?

איך זה עובד?

גיבוי בענן עובד כך שעל פי פקודה אוטומטית או הפעלה ידנית, נוצרים עותקים של קבצים מסוימים ו\או תיקיות מוגדרות מראש בשרתי ענן הנמצאים במרוחק מהאתר. גיבוי ענן לעסק אינו דורש אף הפעלה מצד הלקוח. המידע נשמר על השרתים בתקן הצפנה מתקדם באופן יומי\שבועי או כל תדירות נבחרת, וניתן לשתף ולשחזר קבצים במקרה הצורך. לפתרונות העדכניים יש ממשק ניהול ידידותי דרכו ניתן לנהל את הגיבוי.

חלק מהספקים מציעים ניטור יזום של תקלות ואירועים חריגים תוך עדכון שוטף של הלקוח.

עבור מי נחוץ גיבוי זה?

בתקופתנו, כל עסק מתנהל עם קבצים ומידע בפורמטים דיגיטליים. לכל גוף עסקי יש מחשבים עליהם מצטבר במשך הזמן מידע קריטי בהיבט העסקי והתפעולי. חברות בינוניות וגדולות, חברות ביטוח, קופות חולים, גופים ממשלתיים וכד' – לכולם יש מידע קריטי אותו חשוב לשמור במספר עותקים ובמיקום חיצוני ובטוח, על מנת לשמור על רצף המידע ולא לפגוע באוכלוסייה רחבה במקרה אסון.

מאגרי מידע משמעותיים יכולים להתמקד בנושא ספציפי כמו פרטים אישיים של לקוחות, או מגוון קבצים הנמצאים בשימוש לתפעול היום-יומי של העסק. באופן ברור, חשוב לבצע גיבויים לבסיסי נתונים אלו, על מנת להבטיח רציפות של פעילות עסקית במקרה אסון, ועל מנת שלא לאבד מידע חיוני לפעילות ולעתיד של העסק.

למה צריך גיבוי בענן לעסק?

גיבוי בענן מציע לבעלי חברות, אנשי IT ומנהלים יתרונות משמעותיים. באופן כללי, גיבוי, כמו ביטוח, נועד למקרי קיצון בהם העסק עשוי להיפגע בעקבות מחיקה של מידע.

בסביבת העבודה הדיגיטלית של ימינו, יכולה להימחק ברגע אחד היסטוריה ארוכת טווח של עבודה, ואם אין גיבוי משמעותי, יציב וחזק- כל העבודה יורדת לטמיון. במקרי קיצון, איבוד קבצים יכול להביא להשבתה מוחלטת של העסק, עד לשחזור הקבצים או הטיפול בהחזרת הקבצים.

מחיקת מידע יכולה להתרחש בתום לב, בעקבות תקלה או על רקע מתקפת סייבר שפגעה בארגון.

חלק מהמתקפות הן מתקפות כופר (ransomware) הלוקחים את המידע של העסק, מצפינים אותו ודורשים תשלום עבור 'שחרור' המידע. במקרה בו יש גיבויים מסודרים ועדכניים, ניתן לשחזר את המידע ולהימנע מנזקים כלכליים משמעותיים.

מוצרים מתקדמים של גיבוי בענן כוללים ממשק ניהול מקוון, המאפשר למשתמשים ולמנהלים גישה קלה למידע מכל מקום ממגוון מכשירים ועמדות קצה מכל מקום, בפשטות ובנוחות.

עבור מי שהשתמש עד כה בגיבוי על שרתים פיזיים באתר, גיבוי בענן חוסך לארגון משאבים וטרחה של טיפול בתשתיות הנדרשות לגיבוי. במקום שאנשי ה-IT יצטרכו לתחזק שרתים פיזיים ולטפל באופן בלתי פוסק בציוד קצה, גיבוי ענן לעסק דורש חיבור תקין לאינטרנט ולא יותר מכך.

בנוסף, גיבוי בענן מציע לרוב גמישות מבחינת תשלום על פי שימוש בלבד ויכולת התרחבות\צמצום לפי דרישה, מה שיכול לחסוך מבחינת עלויות.

יתרונות גיבוי בענן לעסקים

בטיחות ואמינות

גיבוי בענן כולל אבטחה משופרת בעקבות המיקום המרוחק ושירותי האבטחה הנוספים שהספק יכול להוסיף כמו הצפנה.

הגיבוי בענן לא משתנה עם כל שינוי בעסק עצמו – כאשר מוחקים קובץ שגובה כבר, הוא לא נמחק מהגיבוי.

שליפת נתונים ושחזורים במהירות

גיבוי בענן מספק שחזור קל ומהיר מתמיד, עד מספר חודשים לאחור או לפי השינויים שבוצעו בקובץ.

תקשורת מהירה

התקשורת המהירה של החיבור לשרתי הענן מאפשרת העלאה מהירה של קבצים, וכתוצאה מכך גם גיבוי יעיל ושחזור מהיר.

יעילות בעבודה

אחד היתרונות המרכזיים של גיבוי בענן לעסקים הוא הוזלה של עלויות בעקבות החלפת מערך הגיבוי הפיזי הפנימי. בנוסף, גיבוי ענן לעסק יכול לכלול גיבוי יומי לשרתים ייעודיים, דו"ח יומי, גיבוי בסיסי נתונים של תוכנות, שרתי SQL ושרתי Exchange.

ממשק ניהול הגיבוי לרוב לא מצריך ידע של אנשי מחלקת המחשוב וניתן לתפעל אותו בקלות.

בחירת הגיבויים באופן ידני / קבוע

גיבוי בענן יכול להתבצע באופן אוטומטי לחלוטין, או לחלופין באופן ידני בנקודת זמן או על ידי משתמשים מסוימים. הפתרונות המתקדמים בתחום מאפשרים גמישות מוחלטת בכל הנוגע לתדירות, האוטומטיות וזהות המשתמשים המבצעים את הגיבויים.

גיבוי בענן לעסקים מבית אינפורמט

אינפורמט מציעה שירותי גיבוי בענן לעסקים המבוססים על הפתרונות של שותפותיה המובחרות: Veeam, Arcserve, Acronis ועוד.

אינפורמט ידועה באמינות, ביציבות ובשירות האיכותי והמהיר שהיא מספקת לכל לקוחותיה בכל התחומים אך בעיקר בגיבוי ענן לעסקים.

המומחים של אינפורמט מלווים כל לקוחה ולקוח בשלב ייעוץ, מיפוי צרכים והתאמת פתרונות המספקים את המענה המדויק ביותר לצרכים ולאופי של הארגון. לאחר מכן, מומחי החברה מלווים את החברה בהטמעה קלה ומהירה של פתרונות גיבוי הענן לעסק, ומספקים תחזוקה ושירות לאורך השנים.

פתרונות הגיבוי בענן של אינפורמט מאופיינים בגיבויים אוטומטיים ופשוטים לתפעול וניהול, שחזור מידע מהיר בתמיכה מיידית, הגנה מקיפה מול תקלות ומקרי קטסטרופה, מנגנון עמיד מאוד בפני נזקים ושותפים מובילים בתחום. ניתן ליצור גיבויים אוטומטיים בתדירות לפי דרישה ולהתאים את הגדרות פתרון הגיבוי בענן לצרכי העסק. ניתן לבצע הצפנה למידע שנשמר, על מנת להגדיל את הביטחון וההגנה עליו. הפתרונות של אינפורמט מספקים הגנה מלאה ממתקפות כופר, אחסון גיבוי מוצפן במספר חוות שרתים שונות, דו"ח יומי ועוד.

מערכת הניהול של אינפורמט מאפשרת אוטומציה מלאה ומנהלת את השרתים המקומיים והענן במקום אחד, כך שהארגון משלם בסוף השנה רק על השירותים שנצרכו בפועל, בהתאם לצרכיו.

מעבר לפתרון של אינפורמט לגיבוי בענן, החברה מציעה תהליך נוח וקל של ייעוץ, התקנה, הטמעה ותחזוקה שוטפת של מומחי ה-IT. אינפורמט צברה מוניטין של חברה אמינה, איכותית ומקצוענית לאורך הדרך. המומחים של אינפורמט זמינים עבור הלקוחות לכל שאלה ופנייה באשר לגיבוי ענן לעסקים ומספקים מענה יעיל ומהיר. 

רוצים ליישם את הפתרון של גיבוי בענן אצלכם בארגון?

בין לקוחותינו