שירותי מחשוב לארגונים – המדריך השלם

  1. ראשי
  2. שירותי מחשוב לארגונים – המדריך השלם

הסביבה העסקית התחרותית של ימינו דורשת מכל עסק וחברה לפעול ביעילות ובאופן מדויק באופן שוטף. אחד האלמנטים החשובים ביותר בתפעול היום-יומי של הארגון הוא שירותי מחשוב הכוללים את כלל פתרונות המחשוב להם נזקק הארגון. קבלת שירותי מחשוב איכותיים תוביל לכך שהארגון יתנהל באופן תקין וללא הפרעות ושיבושים. מהם הסוגים השונים של שירותי מחשוב לעסק?

רוצים ליישם את הפתרון של שירותי מחשוב לעסקים?

התחרות בשוק העסקי של העידן הדיגיטלי דינמית מאי פעם. כתוצאה מכך, כל עסק וארגון נדרש לפעול ביעילות, בזריזות ובדיוק מרבי בכל יום מחדש. כל עיכוב מיותר עלול להוביל לנזק כספי ותפעולי ואף להשבית את העסק.

על מנת לעזור לתפעול השוטף של הארגון, יש לבחור בשירותי מחשוב המתאימים לצרכים, לחזון ולתוכניות הארגון לעתיד. פתרונות בתחום שירותי המחשוב והתשתיות מורכבים ממגוון רחב של שירותי מחשוב עסקי. אינפורמט מעניקה מעטפת מלאה של שירותי מחשוב לחברות וארגונים – תחת קורת גג אחת.

אינפורמט מספקת תמיכת מחשבים לארגונים באופן אפקטיבי, מקיף וכולל. לקוח הנהנה משירותי מחשוב באיכות גבוהה, יכול לפעול בשקט נפשי ולהתרכז בליבת הפעילות, בצמיחה ובמיקסום ההכנסה.

חבילות שירותי מחשוב של אינפורמט כוללות בין היתר אבטחת מידע, סייבר, מחשוב ענן לעסקים, גיבויים, תמיכה טכנית, ניהול שרתים, ניהול רשת, תשתיות תקשורת ועוד.

תמיכה טכנית שוטפת, או תמיכת מחשבים לארגון, צריכה להיות זמינה באופן מיידי לפתרון התקלה. מערך התמיכה הטכנית של אינפורמט מציע מיומנות, ידע וניסיון מקצועי נרחב, לצד כל ההסמכות המקצועיות הנדרשות. את צוות הטכנאים של אינפורמט משלימים אנשי התמיכה מרחוק (Help Desk) של החברה – הכל ביחס אישי, אנושי וליווי צמוד מרגע העדכון על התקלה ועד לפתרונה.

שירותי מחשוב בארגונים – על אילו לקוחות מדובר?

בעידן הדיגיטלי המחובר של ימינו, כל ארגון נדרש לשירותי מחשוב במידה כלשהי (המתפתחת כל העת). כל ארגון חייב חיבור לאינטרנט, לכל המשתמשים הפועלים במשרד פיזי או מתחברים מרחוק ושימוש בחיבור לרשת עבור פעולות שוטפות החיוניות לתפקודו. כתוצאה מכך – צריך לקבל שירות מחשבים, או שירותי IT.

מהם הסוגים השונים של שירותי מחשוב חיוניים?

תשתיות מחשוב ענן לארגונים

תשתיות ענן (VPS) מספקות שקט נפשי מקסימלי, חיסכון כספי וגמישות רבה. במקום להשקיע בציוד פיזי ולתחזק שרתים באתר, אנשי ה-IT או המנהלים מעבירים את האחריות על תשתיות התקשורת לספקית הענן ומקבלים תחזוקה הרבה יותר יציבה וצמודה. אינפורמט מציעה גמישות מוחלטת במודל תשלום לפי שירות, שאותו ניתן לעדכן בכל רגע נתון. החומרה של אינפורמט בשירותי מחשוב ענן לעסקים היא המתקדמת ביותר בשוק.

גיבוי ענן

שירותי הגיבוי בענן לארגונים מספקים הגנה ממתקפות סייבר וירוסים וכופר ומהווים רשת ביטחון במקרי אסון באופן עקבי ומאובטח.

אבטחת מידע וסייבר

בין שירותי המחשוב לחברות וארגונים שאינפורמט מציעה, תוכלו למצוא את פתרונות הסייבר (מה שהיה ידוע בתור אנטי וירוס ארגוני) המתקדמים שלה, המציעים תוכנות המזהות ומגיבות באופן מיידי לאיומים בשיטת EDR.

שירותי תמיכה למחשבים

החלק של תמיכת מחשבים לחברות וארגונים מכל סדר גודל, כוללת תפעול ותחזוקה שוטפת של שרתים מקומיים ושרתי ענן, גיבוי, טכנאי לבית העסק, תמיכה מרחוק ועוד.

ניהול רשתות

ניהול רשתות הוא חלק בלתי נפרד משירות מחשבים שארגונים צריכים. מדובר על ניהול הרשתות הפנימיות של העסק והחיבור של עמדות העבודה לרשת הפנימית והחיצונית, לרבות התקנת הציוד, התחזוקה והטיפול בתקלות.

התקנה, הטמעה, רישוי ותמיכה של תוכנות

עוד שירות מחשבים פופולארי הוא רכישה, הטמעה ותמיכה בתוכנות כמו Office 365, מיקרוסופט אאוטלוק, תוכנות מקצועיות שונות ועוד. חברת שירותי מחשוב לעסקים כמו אינפורמט מציעה התקנה וניהול מלאים של החשבונות, הרישיונות והשימוש השוטף של התוכנות על ידי המשתמשים.

מחשוב לעסקים – איך בוחרים את הספקית הטובה ביותר עבורכם?

כאשר בוחרים ספקית לקבלת שירותי מחשוב לארגונים, כדאי להביא בחשבון מספר נקודות – האם היועצים של החברה יודעים להקשיב לצרכים שלכם ולהתאים שירותי מחשוב עסקי המתאימים לכם באופן ספציפי? האם החברה מציעה את כל פתרונות המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע תחת קורת גג אחת? האם הטמעת הפתרונות תדרוש השבתה של המערכת? מהם תנאי היציאה מההסכמים של שירותי תמיכה למחשבים? האם יש לספקית יכולת ניטור Online עם תחזוקה מונעת, בקרה אוטומטית והתרעות? ומהם זמני האספקה והשירות?

חברה מנוסה מבצעת בשלב ראשון סקר מערכת, הבודק את המצב הקיים של הארגון, לרבות מערך המחשוב, שרתים, תחנות עבודה, תשתית תקשורת, גיבויים ואבטחה. בהתאם לתוצאות הסקר, תוכלו לקבל המלצות לשיפורים, שינויים ונהלי תחזוקה לעתיד. במידת הצורך, מבוצעים פרויקטים של שדרוג מחשוב לעסקים, לרבות תכנית הצטיידות וייעוץ.

איך אינפורמט יכולים לעזור?

אינפורמט מספקת שירותי מחשוב לחברות וארגונים כבר קרוב ל-30 שנה והיא אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום בישראל. נציגי החברה מחזיקים בהסמכות של היצרנים המובילים בתחום ה-IT והחברה מתמחה במתן שירותי מחשוב One Stop Shop בעולמות ה-IT ללקוחות עסקיים ממגוון תחומים ובכל גודל, לרבות ייעוץ, התקנה, תמיכה ותחזוקה.

בין היתר, אינפורמט מציעה שירותי מחשוב לחברות כגון התאמה אישית של חומרה, רישוי תוכנה, פתרונות ענן, אבטחת מידע וסייבר, שירותי תמיכה מקיפים ומגוון פתרונות תשתית.

לסיכום – שירותי מחשוב הם חלק קריטי בשרידות ובהצלחה של הארגון שלכם

אין ספק ששירותי מחשוב הם חלק מהותי וחשוב בפעילות השוטפת של הארגון שלכם במאה ה-21. התשתית התפעולית של העסקים נמצאת בשרתים, בגיבויים, בענן ובתוכנות בהן העובדים משתמשים מידי יום.

התפקיד של ספקיות שירותי מחשוב, כגון אינפורמט, הוא לספק את שירותי המחשוב הטובים והמתאימים ביותר לצרכי הלקוח ולוודא קיומו של שקט נפשי מקסימלי לטווח ארוך.

רוצים ליישם את הפתרון של שירותי מחשוב לעסקים?

בין לקוחותינו