נא להכיר: Topia מבית Vicarius

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. נא להכיר: Topia מבית Vicarius

כאשר העובדים משתמשים במאות אפליקציות – מישהו צריך לשמור עליהם.

כמה אפליקציות מותקנות לכל עובד שלכם בטלפון? לא משנה מהו המספר שחשבתם עליו – כמות האפליקציות המותקנות אצלם במציאות גבוהה בהרבה. עובדים בארגון קטן-בינוני משתמשים במצטבר במאות ואלפי אפליקציות ביום-יום בין אם לצרכי העבודה ובין אם לעניינים אישיים. היישומים האלו מתעדכנים באופן שוטף, ולכן חשוב מצד הארגון לשמור על הגרסה העדכנית ביותר, במיוחד במקרים בהם יוצאת גרסה מיוחדת להגנה על מחשבים מפרצה באבטחת מידע של היישום.

מדיניות ניהול חולשות (Vulnerability Management) של היישומים המותקנים על המכשירים בארגון היא חלק חיוני בהגנת הסייבר. Vicarius, אחת מהחברות המתקדמות בעולם בתחום הגנת הסייבר, הוקמה על ידי מומחי סייבר ישראלים ומספקת פתרונות ב'ניהול חולשות' לאלפי ארגונים בישראל ובעולם.

הכירו את Topia – מערכת ענן לניהול חולשות מבית Vicarius

פלטפורמת Topia מבית Vicarius היא מערכת ענן לניהול חולשות, המפעילה את כל שלבי ההגנה: זיהוי ראשוני בזמן אמת של חולשות מוכרות (CVE) ואיתור חולשות שאינן מוכרות (Zero Day Vulnerabilities) באמצעות מנגנון שמתעדף ומסנן חולשות עם פוטנציאל לנזק גדול, סבירות גבוהה ואפקט מיידי יותר. מעבר לכך, הפלטפורמה כוללת סט כלים לתיקון והפחתת הסיכון למתקפה, כולל עדכוני אבטחה וירטואליים באופן אוטומטי.

עדכון גרסאות אוטומטי משפר את יעילות ההגנה מול איומי סייבר

אחד הכלים החשובים ביותר בבניית אבטחת מידע יעילה מול מתקפות סייבר, הוא הקפדה על עדכון גרסאות מתמיד. על פי ההערכות של Vicarius, עד 80% מהתהליכים של ניהול החולשות של התוכנות, כולל עדכון התוכנות והיישומים, יכולים להיות מיושמים באופן אוטומטי באמצעות Topia, בהתאם לצרכי הארגון.

Topia מאפשרת לאנשי ה-IT של הארגון לנהל את התהליך כולו ממערכת יחידה, ללא צורך במספר אינטגרציות ושילובים כדי לבצע את העדכונים וההגדרות. העובדה כי מדובר במערכת SaaS מאפשרת התקנה פשוטה והטמעה מהירה, המתאימה גם לעובדים מרחוק (ללא צורך בחיבור VPN לעדכונים, למשל).

שלושת השלבים לזיהוי איומים בכל סוגי התוכנות – פנימיות וחיצוניות

הטכנולוגיה של Topia מבית Vicarius פותחה על מנת לזהות איומים בתוכנות פנימיות של הארגון ותוכנות חיצוניות גם יחד.

השלב הראשון בשיטה כולל ניתוח מקיף של היישומים המותקנים במערכות הארגון, יחד עם נכסים פעילים ולא-פעילים, באמצעות Reverse Engineering ו-Machine Learning.

Topia מזהה חולשות מוכרות (CVE) וחולשות שעדיין לא זוהו המיוצרות על ידי ההאקרים, מה שמאפשר לתקן אותן ולהגן על הארגון בשלב הנכון.

בשלב השני, הפלטפורמה מבצעת תיעדוף לקביעת רמת הסיכון לכל רכיב באמצעות מערכת דירוג בשם xTags, על מנת להתמקד באיומי הסייבר החשובים והדחופים ביותר.

על מנת לתעדף את איסוף וניתוח הנתונים, הפלטפורמה משתמשת במנוע MapReduce שפותח על ידי Vicarius, כדי להפוך את ההגנה למהירה ויעילה יותר. זיהוי החולשות מבוצע על פי בסיס נתונים עדכני ובלעדי של החברה.

השלב האחרון של השיטה כולל פעולות תיקון (remediate) בהתאם לניתוח הסיכונים. Topia מפיקה לכל איום רשימת פעולות מומלצות לביצוע ומתקינה את ה-Patch המתאים לשיפור ההגנה. על מנת למנוע השבתה או אתחול של המערכת, מנהלי ה-IT יכולים להפעיל את כלי Patchless Protection להגנה ללא התקנת patch.

כתוצאה מההגנה האוטומטית של Topia, מדדי היציבות של הארגון משתפרים, וכך גם הביצועים ושיעורי ניצול משאבי מערכת המידע. ניהול מרוכז של חולשות ועדכונים אוטומטיים, חוסכים זמן יקר עבור אנשי IT ומנהלי טכנולוגיה בארגונים, מבטיחים הגנה עדכנית בזמן אמת ומסייעים לשמור על היציבות הכוללת של מערכת ה-IT.

במקום 'הרבה טלאים קטנים'  – Topia מציעה מערך הגנה מקיף במקום אחד

בהשוואה לפתרונות הקיימים כיום להגנה מחולשות שיש להשתמש 'בכולם בנפרד', Topia מהווה חלופה המרכזת את כולם ב'חליפה אחת' שלמה. העדכון האוטומטי של היישומים חוסך זמן רב ומונע טעויות אנוש.

בעקבות העובדה כי מדובר בפתרון מבוסס סביבת ענן, ההתקנה קלה ופשוטה, ללא צורך בחומרה מיוחדת ו/או בתהליכי התקנה מורכבים.

בנוסף, המערכת יודעת לזהות באמצעות סריקה מכשירים שאינם מנוהלים, וכך לצמצם עוד יותר את הפרצות הפוטנציאליות בארגון.

השילוב בין ההגנה של Topia מבית Vicarius לשירות של אינפורמט

מומחי הסייבר של אינפורמט אחת מהחברות המובילות בישראל בעולם פתרונות המחשוב לעסקים, מציעים את הפלטפורמה של Topia מבית Vicarius כחלק ממערך הגנת הסייבר לארגונים ובמיוחד לארגונים בגודל בינוני-גדול.

השירות של אינפורמט כולל התאמה של הפתרונות הנכונים והיעילים ביותר לצרכי הארגון, ליווי בהטמעה, הדרכה לעובדים ותמיכה ותחזוקה במבט קדימה.

ארגונים רבים כבר בחרו בשילוב בין Topia מבית Vicarius לאינפורמט, וזוכים לשקט נפשי בכל הקשור להגנה מחולשות. עם תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.