חשבתם שחייבים לבחור בין גיבוי מקומי לגיבוי בענן?

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. חשבתם שחייבים לבחור בין גיבוי מקומי לגיבוי בענן?

גיבוי הפך להיות נושא קריטי מהיום שמחשבים נכנסו לעולם העסקים ואין היום חברה או עסק שיעזו לא לגבות את המידע שלהם באופן קבוע. אבל מסתבר שאף על פי שרוב החברות מבינות את הצורך בגיבוי, עדיין לא כולן מבינות את המשמעויות של צורות הגיבוי השונות.

יתרה מזאת, במהלך העבודה מול עסקים רבים במגזר החברות הקטנות והבינוניות, גילינו שרבות מהן חוששות שהגיבוי שלהן יישב באיזשהו "ענן", שלא נמצא בשליטתן.

כשמנהל ה-IT מעוניין לשפר את מערך הגיבוי בארגון שלו ישנם כמה פקטורים שהוא צריך להביא בחשבון: תדירות ואוטומטיזציה של הגיבוי, חווית המשתמש ויכולת שיקום מהירה בעת הצורך.

גיבוי מקומי מול גיבוי בענן

גיבוי מקומי נחשב לגיבוי מיושן, בעיקר בגלל חוסר היעילות של הגיבוי במקרה של שריפה או גניבה למשל. כמו כן, בארגונים רבים חלק מהעובדים נמצאים מחוץ למשרד או בתנועה וחשוב שהקבצים שלהם יסונכרנו עם כל השאר או יגובו למשרד הראשי.

מכאן הגיע הפתרון המוכר של גיבוי בענן, שמביא לפתרון מעולה לשני האתגרים הללו ועונה על הצורך באוטומציה גבוהה ונוחות גיבוי מכל מקום.

אבל, כיוון שגיבוי בענן איננו מקומי, יש צורך להצפין את כל המידע המגובה כדי להגן עליו, מה שבמקרה של שיחזור כלל המידע הארגוני יגרום להארכה משמעותית של זמן שליפת המידע. במקרה של אסון – הזמן שלוקח לחזור לפעילות הוא קריטי וכידוע זמן שווה כסף.

גיבוי בענן בשיטה ההיברידית

ככל שאנחנו באינפורמט עוקבים אחר השינויים בעולם הגיבוי בענן, כך אנו לומדים שהפתרונות שחברתנו מציעה הם המתקדמים והאפקטיביים שיש היום בשוק הגיבויים. אינפורמט מציעה פתרון ייחודי של גיבוי "היברידי" המשלב גיבוי מקומי לשליפה מהירה, יחד עם גיבוי בענן להגנה על המידע היקר של הארגון מפני אובדן.

למה כדאי להתקדם לענן של אינפורמט באמצעות פתרונות הגיבוי שלנו?

הפלטפורמה כוללת כלים לאוטומציה מלאה של שירותי ניהול המידע.

הפתרון מאפשר לשמור על 100% מהמידע הארגוני בשליטת הארגון.

הפלטפורמה מספקת תמונה מקיפה וברורה לגבי מצב המידע הארגוני.

ירידה בעלות ההפעלה והתחזוקה הכוללת (TCO).

אסטרטגיית IT כשירות, מאפשרת לארגון להתמקד ביעילות תפעולית, תחרותיות ותגובה מהירה.