רגע לפני החזרה לטירוף של ספטמבר חשוב שתקראו את זה

  1. ראשי
  2. בלוג
  3. רגע לפני החזרה לטירוף של ספטמבר חשוב שתקראו את זה

לקוחות יקרים,

אוגוסט היה חודש מאתגר ביותר לכולנו. חלקנו הרגשנו האטה במכירות, חלקנו היינו בחופשות עם הילדים או בלעדיהם, אבל מה שבטוח לכולם הוא שבספטמבר חוזרים לשגרה, אבל איזו שגרה זו תהיה? זה תלוי רק בכם.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגן על המידע שלכם. לדאוג לנחיתה רכה, בתחילת חודש ספטמבר.

עדכון סיסמאות הוא הכרחי

לא משנה כמה זמן עבר מאז שינוי הסיסמה האחרון שלכם, חודש ספטמבר צריך להיות דף חדש, גם מהבחינה הזאת. לכו תדעו אלו ניסיונות נעשו בזמן היעדרותכם מהמשרד. כן, זה קצת מתיש, אבל כמה דקות וזה נגמר. אתם יכולים להתחיל לעבוד עם מנהל סיסמאות אם עוד לא עשיתם זאת, יחסוך הרבה כאב ראש ותסכול בעתיד.

מיילים מהסוף להתחלה, עדיפות ל"דחוף", היזהרו ממלכודות

האינסטינקט הראשוני שלנו הוא להתחיל לעבור על כל תיבת המיילים, מהיום הראשון של החופשה שלנו עד להיום. זו לא החלטה נכונה שכן דברים שקרו לפני חודש או יותר מזה יכולים להיות כבר לא רלוונטיים. תנו עדיפות לכותרות כמו "דחוף" או "מידי" ותוודאו אם הדברים נסגרו.

יותר חשוב מ- "דחוף", הוא לבצע את המעבר על המיילים באופן זהיר ואיכותי, שכן לפעמים מסתתרים מיילים עם קישורים זדוניים אשר יכולים לנטרל את כל העסק (עם וירוס כופר למשל). אם אתם לא מכירים את הנמען או שהקישור נראה חשוד, פנו מיד למנהל האבטחה שלכם.

גיבוי זה תמיד טוב

וודאו שוב שהחומרים מגובים, גם בענן. לא לסמוך על הזיכרון ולהניח שיש לי גיבוי.. לפעמים, לא כל החומרים שלנו מגובים ובדיעבד מבינים וזה מאוחר מידי.

עדכונים חשובים הם באמת קריטיים

לרוב מערכות הפעלה יוצאים עדכונים רבים באופן קבוע. חשיבות עדכונים אלו היא שרובם נושאים עדכונים ותיקונים של פרצות אבטחה. זה אומר שכל עוד לא עדכנתם את מערכת ההפעלה אתם חשופים לפגיעות מבחוץ. עדכנו את מוצרי האבטחה שלכם שכן גם הם מתעדכנים באופן שוטף, כל יום מתגלות פרצות חדשות וחשוב להיות מעודכנים..

לא לדאוג, הכל בסדר

כל ההתחלות קשות, אמר סופר מפורסם ששכחנו את שמו, אבל זה לא אומר שצריך להיכנס לפאניקה. עיבדו מול אנשי ה-IT והאבטחה שלכם בכל נושא שעולה בתחום המחשוב והעבודה תהיה קולחת ויעילה. מוזמנים לפנות אלינו לכל נושא שיעלה, אנחנו אתכם.

 

מאחלים לכם התחלה שקטה,

צוות אינפורמט.